emmmmis

Alla inlägg under februari 2010

Av Emma Broström Kleiman - 28 februari 2010 21:37

Har färgat håret idag, till mörk brunt men de va lite för mörkt :O eller är typ aldrig nöjd med färgen menmen :) ja är säkert bara inte van :P men ah ska nog upp och borsta tänderna nu och sen lägga mig i sängen och kolla på tv :)

god natt :$


  

Av Emma Broström Kleiman - 27 februari 2010 23:48

 

är hos pappa :P men åker hem imorgon :P he de blev inga sanna planer för hon skulle hem en dag tidigere crap!! :O

men de va en as bra låt på melodi festivalen :O de va gruppen " noll disciplin med låten idiot " seriöst as bra fast den va lite dålig i början bara :O

men imorgon så ska jag prata med anna hela resan om vi orkar och kan :P men de är kul :P vi pratade lite om att vi skulleåka till pappa någongång i sommar och sola och bada och åka till skärgården :P där dom har mumsiga glassara :O värt att åka ditt då ju! :O roligt värre :) men ja ska kolla på  porrr nu hejdå

Av Emma Broström Kleiman - 26 februari 2010 10:21

idag ska jag åka till pappa åker runt typ 5? tror ja, men sen när ja är hos pappa har jag och sanna planerat på att träffas eftersom våra pappor bor ganska nära varandra :P kuuuul!! men vet inte va vi ska hitta på för de finns inte så mkt att göra :O men vi hittar på ngt ;)

igår så var ja med anna och alexandra vi köpte grönsaker och mumms och kollade på svan prinsessan. grymt länge sen ja såg den! de va grym iaf ;) men just ju finns de inga grönsaker längre, MUMMMMS!

en sak irreterar mej så jävla mkt.. ja kollla på en sak på typ som man kunde vinna 10.000 kr :$ och så skulle man bara hitta vilken bild som inte va den andra lik.. och ja såg vad skilnaden va men såklart måste man va 18!!! fuuck! hatar de. Är pengar beroende :O.


( mumsiga strumpor :O )

Av Emma Broström Kleiman - 25 februari 2010 11:01

hejehj :) 

sitter just nu i soffan och kollat tv :D HEHEHEH skönit värre lixom ;) men iaf så vet ja inte vad jag ska göra idag :P men hittar väll på något..

igår så var jag på rodos och åt pizza med jessica och anna :D ÄLSKAR DOM!! :D de va kul, och vi hjälpte dom på resturangen och sa att dom var bra när de va någon som kollade så resturangen var OK?! men sen så gick vi till vivo lååååångt.. :Ooch köpte en monster och gick hem till jessica sen och kolla på en sjukt bra film! :O och mössssss med chanel ( jessicas vallllppp) så jävla söt :$ hehe men de va mysigt att göra de ( haha allt är inte mysigt nu nejnej :P ) men iaf sen så fick ja och anna skjuts hem och ja gjorde inte så mkt då :P men skriver troligen mer ikväll eller imorgon :P

juste my är och fixar naglarna nu vilket ja med vill göra!! :@ ARRRGGGG...

  

Av Emma Broström Kleiman - 24 februari 2010 13:47

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! är fett sugen på korvstråganoff :O

är hunrig med :O

men aja idag åker pallan och lenis på kryssning, ha de narre där borta :) men det som jag ska göra idag vet ja inte helt säkert troligen va med anna jessica och kanske några mer, :) just ju står min säng mitt i rumet, coolt ju :O

de senste dagarna har du ju bvarit ganska korta inlägg men ja tycker personligen de är skönare att skriva och att läsa :P hhhhhhhhhejdå


  

Av Emma Broström Kleiman - 23 februari 2010 15:53

igår va ja med kajsa sanna anna helena alexandra :)


men igår kväll fick ja värsta äkelkänslan över mitt rum så ja städade hela mitt rum på kvällen och idag har jag ficksat hela min garderåb :D narre ja vet ;)

så nu har ja najs rumtyp :P

idag har varit en lugn dag vilket är skönt :)

ska snart hoppa o duschen när one three hill har slutat :P

Förlåt pallan för de ja sa i lördags ja hade fel.. :

fan ja som alltid har rätt!!!! :$ :O  

Av Emma Broström Kleiman - 21 februari 2010 20:56

idag har jag varit i kista och shoppat med min familj :) ruuulit och hitta massa olika kläder, dom köpte ja (:  sen va de träning de va grymt rolig träning idag :D


juste anna kommer snart då ska vi kolla på film :P


  

Presentation


Emzo the one :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards