emmmmis

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

GOOOOOOOD morgon

Av Emma Broström Kleiman - 25 februari 2010 11:01

hejehj :) 

sitter just nu i soffan och kollat tv :D HEHEHEH skönit värre lixom ;) men iaf så vet ja inte vad jag ska göra idag :P men hittar väll på något..

igår så var jag på rodos och åt pizza med jessica och anna :D ÄLSKAR DOM!! :D de va kul, och vi hjälpte dom på resturangen och sa att dom var bra när de va någon som kollade så resturangen var OK?! men sen så gick vi till vivo lååååångt.. :Ooch köpte en monster och gick hem till jessica sen och kolla på en sjukt bra film! :O och mössssss med chanel ( jessicas vallllppp) så jävla söt :$ hehe men de va mysigt att göra de ( haha allt är inte mysigt nu nejnej :P ) men iaf sen så fick ja och anna skjuts hem och ja gjorde inte så mkt då :P men skriver troligen mer ikväll eller imorgon :P

juste my är och fixar naglarna nu vilket ja med vill göra!! :@ ARRRGGGG...

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-.-

Av Emma Broström Kleiman - 6 april 2010 14:05

fail.. rebecka blev tydligen sjuk

Av Emma Broström Kleiman - 6 april 2010 13:45


har ju inte skrivit på några månader känns de som eller om ja har de?.. ah ja vet inte. :O men ah jag orkar inte berätta allt som har hänt så säger bbara de ja ska göra idag,   idag ska jag åka till stan med rebecka och kolla på bio! :D hehe ja o...

Av Emma Broström Kleiman - 14 mars 2010 20:34


HEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! minna sötablogg läsare!   idag har de varit träning , den va inte så grymt rolig men jaja.. idag ska ja och anna va och göra en gräj!! skööööjit :P men  juust nu kollar ja på waip out hahahaha xd   :)     :P   ...

Av Emma Broström Kleiman - 11 mars 2010 22:15


idag har ja varit med rebecka, måste ekäna ätt vi hade riktigt roligt :P:P:P:P hahah men iaf så ska ja köpa philips ipod! way då har ja äntligen en ipod :D så min dag har varit bäst tills jag skulle hem då ja snubblade på isen.. nej men när johan...

Av Emma Broström Kleiman - 6 mars 2010 16:50


hewwj!! igår va ja med malin sanna kajsa alexandra HELENA jessica fabian andere och två till kommer inte ihåg va dom hette :.$ men de ja riktigt ROLIGT iaf :D måste göras om :) och idaaaaaaag ska ja också göra roliga sakerm :DD:D:D::D puss m...

Presentation


Emzo the one :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards