emmmmis

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Mot pappa!

Av Emma Broström Kleiman - 26 februari 2010 10:21

idag ska jag åka till pappa åker runt typ 5? tror ja, men sen när ja är hos pappa har jag och sanna planerat på att träffas eftersom våra pappor bor ganska nära varandra :P kuuuul!! men vet inte va vi ska hitta på för de finns inte så mkt att göra :O men vi hittar på ngt ;)

igår så var ja med anna och alexandra vi köpte grönsaker och mumms och kollade på svan prinsessan. grymt länge sen ja såg den! de va grym iaf ;) men just ju finns de inga grönsaker längre, MUMMMMS!

en sak irreterar mej så jävla mkt.. ja kollla på en sak på typ som man kunde vinna 10.000 kr :$ och så skulle man bara hitta vilken bild som inte va den andra lik.. och ja såg vad skilnaden va men såklart måste man va 18!!! fuuck! hatar de. Är pengar beroende :O.


( mumsiga strumpor :O )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-.-

Av Emma Broström Kleiman - 6 april 2010 14:05

fail.. rebecka blev tydligen sjuk

Av Emma Broström Kleiman - 6 april 2010 13:45


har ju inte skrivit på några månader känns de som eller om ja har de?.. ah ja vet inte. :O men ah jag orkar inte berätta allt som har hänt så säger bbara de ja ska göra idag,   idag ska jag åka till stan med rebecka och kolla på bio! :D hehe ja o...

Av Emma Broström Kleiman - 14 mars 2010 20:34


HEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! minna sötablogg läsare!   idag har de varit träning , den va inte så grymt rolig men jaja.. idag ska ja och anna va och göra en gräj!! skööööjit :P men  juust nu kollar ja på waip out hahahaha xd   :)     :P   ...

Av Emma Broström Kleiman - 11 mars 2010 22:15


idag har ja varit med rebecka, måste ekäna ätt vi hade riktigt roligt :P:P:P:P hahah men iaf så ska ja köpa philips ipod! way då har ja äntligen en ipod :D så min dag har varit bäst tills jag skulle hem då ja snubblade på isen.. nej men när johan...

Av Emma Broström Kleiman - 6 mars 2010 16:50


hewwj!! igår va ja med malin sanna kajsa alexandra HELENA jessica fabian andere och två till kommer inte ihåg va dom hette :.$ men de ja riktigt ROLIGT iaf :D måste göras om :) och idaaaaaaag ska ja också göra roliga sakerm :DD:D:D::D puss m...

Presentation


Emzo the one :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards